Accept Marco's death already jfc
Hey I'm Jamie and this is my shitty anime blog
YO THE TAGS LIST CONTAINS #BLOOD AND #SCOPOPHOBIA SO BE CAREFUL
sidebar is Ryuko and Senketsu Transformation by ekurepu
Jem u don’t know the struggle of hot climates
Behold my brethren

Jem u don’t know the struggle of hot climates
Behold my brethren

SOUTHERN CALIFORNIA BRUH LIKE I THINK 72° F IS COLD DON’T JUDGE ME

SOUTHERN CALIFORNIA BRUH LIKE I THINK 72° F IS COLD DON’T JUDGE ME

Today is really nice weather wise woah

aedeagus:

the united states of america is fucking horrific and repulsive and people have every right to shit talk it but leave fat people out of it and stop acting like having fat people makes the usa a bad place, when you could focus on idk literally everything else

Salute is such a good album tbh

fitnessfaggot:

but fuck the new ova though who gives an honest shit about levis backstory, he already got a whole damn manga to himself. where’s my ymir ova i deserve it everyone deserves it she’s so much more fascinating than the short ass middle aged guy who beats kids up and makes shit jokes

(Source: anyja)

nimnime:

Lotsa photos from our previous Mako photoshoot + Guts!!!!!
lies down they look very similar but yeh there they are

  • buff armin: it's me buff armin. I found out how to defeat every Titan (punches the ground) (the titans all explode revealing robotic parts and a small dog leading each one) wow just as I suspected
  • mikasa: oh buff armin you did it!!
  • armin: no mikasa. WE'RE going to do it. RIGHT NOW.

scifuck:

WHAT

(Source: sashtons)

[Cut off laughter as Justin stares into the camera]

[Cut off laughter as Justin stares into the camera]

Harry, what’s for din-din


A king’s arrival is never silent

A king’s arrival is never silent

(Source: veebrak)

Titan